Tiny Bunny ! ✿*•.¸✫ᏁᎬᎠᎠᎽ ᏁᎪᎠᎥᎪ✫¸.•*✿: Saya Nak Bakal Suami saya macam ni :)

Saturday, April 2, 2011

Saya Nak Bakal Suami saya macam ni :)

Assalammualaikum..acewah~ ^^

setiap orang ade dream person masing2 kan..
yang lelaki nak perempuan yang bertudung,tutup aurat,lemah lembut,berbudi bahasa,sopan santun,ermm lelaki yang nak bini sexy meksi tu aku tak tahu nak cakap ape la kan.

yang perempuan pulak nak suami yang alim,bertanggungjawab,penyayang,rajin,pandai jage hati isteri,setia,mcm2 lagii ..panjang sangat lah..(<< ceih..padahal ciri2 lelaki idaman aku ni..)

haa..saya nak bakal suami saya macam ni.. weee~ ^^ sukanya... eh2..sudi ke lelaki2 macam ni nak wat aku ni bini drg? -.-' erk T_T wuwu~~~~

Ini ade lah bekas peserta2 Imam Muda :) .....(yelah..korang tahu kan..-.-')

sejuknye mata memandang.. :')

4 comments:

jaya jr said...

kirenye pakej skali dengan yang masuk tv@media laa ni???hehe

Neddy Nadia Najib's said...

xde la mcm tu.huhu.

kotak hitam said...

untung la dorang...

Firdaus Stark said...

Segak2 la semua imam muda...XD
hope suatu hari nanti dapat jadi mcm imam muda...dari luaran dan dalaman segak...penuh ilmu berkaitan agama di dalam dada...
Moga diri ini akan dapat menjadi seperti imam muda...
Amiin...

Copyright © 2010-2011.Segala Yang Tercatat diatas semuanya Hak Milik Neddy Nadia Najib