Tiny Bunny ! ✿*•.¸✫ᏁᎬᎠᎠᎽ ᏁᎪᎠᎥᎪ✫¸.•*✿: Asyraf Muslim akan bertunang 23 April 2011 ini.

Monday, April 18, 2011

Asyraf Muslim akan bertunang 23 April 2011 ini.

Assalammualaikum.. wuwuwu..Asyraf Muslim akan Bertunang pada 23 April 2011..
menyesal aku clash dengan dia dulu!! MyEm0.Com
aduh..melepas aku melepas!!!

ape2 pun majlis akan ditayangkan live di tv9 pada 23 April ni.

p/s: untunglah bakal tunang dia :) kalau awak tak nak nanti bagi saya ye! :p ekekeh.. gurau je ^^

kata Asyraf Muslim ..
“Kalau mahu mengenali siapa tunang saya, jemputlah ke majlis pertunangan dan klinik saya semasa majlis perasmian nanti. Setelah berbincang, kami memutuskan untuk membuat kedua-dua majlis itu pada hari yang sama.
“Kebetulan, rumah dia dan klinik saya agak berdekatan. Menariknya, stesen TV9 juga akan membuat siaran langsung majlis pertunangan dan perasmian klinik saya pada hari itu,”
berita penuh di http://ohartis.com/2011/04/ustaz-amirul-asyraf-muslim-bertunang-23-april-2011/ & http://limauais.com/ashraf-muslim-bertunang-april-siapa-bakal-tunang/

saya sebagai peminat Asyraf Muslim doakan apa yang terbaik dan semoga berbahagia :)

*menangis la perempuan2 kat luar sana. huhu

6 comments:

jaya jr said...

klo tak babaikan tajuk entri pon xpe..sebabnye bekas pakwe je kot..bukan pakwe.huhu

Neddy Nadia Najib's said...

jaya jr: hahah.. yolah. kang takot org kutuk pulak.. huhu

Neddy Nadia Najib's said...

dah delete tajuk tu.malulah saya >.< hihi

Anonymous said...

spe bkl tunng dia?

Neddy Nadia Najib's said...

sayalah ! hihi.. gurau2..
dia cakap dia blom dedahkan lagi.

Neddy Nadia Najib's said...

jaya jr: babai pun blh jugek..ahaha..baru perasan

Copyright © 2010-2011.Segala Yang Tercatat diatas semuanya Hak Milik Neddy Nadia Najib