Tiny Bunny ! ✿*•.¸✫ᏁᎬᎠᎠᎽ ᏁᎪᎠᎥᎪ✫¸.•*✿: APE TU MUSOPHOBIA????!!

Thursday, December 16, 2010

APE TU MUSOPHOBIA????!!


wargh~ ! lantak la...-.-
INI TIKUS OK INI TIKUS! BUKAN KURA2.

someone asked me ape tu musophobia..
dipendekkan cerita:

Musophobia tu sejenis penyakit yg fobia gile2 tenuk dengan tikus or cencorot! macam aku ni la kan...ak benci tikus!berambus kau!

orang2 yg ade pnyakit macam ni kalau jumpa cik tikus dorang x blh kawal kan diri.ok faham2 je la..aiyoyo..

ak mmg malu gile2 kerbau kalau ak x dpt kawal kan diri bila jumpa binatang ni.sumpah malu....ak x dapat kawal kan diri wei...n kalau orang mcm ak ni x blh tgk pic tikus.
al maklumla,syg sgt kat tikus kan..=/

nak tau lebih lanjut sila klik kat link ni.. :) AKU ANTI TIKUS!

6 comments:

woot-woot said...

yer.kene letak tiga banner..bace la tutorial i kasi tu camne nak letak..

ղεყძἶ [Nadia NurFatiha] said...

u rply kt sni meyh? ahaha..thanks a lot...jap2..i rply kt ur post..

woot-woot said...

sebab i tak suke reply soklan kat shoutmix T___________T

nak suruh i tolong buatkan ke?

ղεყძἶ [Nadia NurFatiha] said...

knape plk? pelik..tp benar,nak3...tapi x pyh la..segan... :p

HanisHuri(✿◠‿◠) said...

jgn sbt tkus nt iye dtg.. sbt cik siti :)

kawaii blossom said...

er..eheh..tgk piXca tikus 2 cm kurekure lah :)

Copyright © 2010-2011.Segala Yang Tercatat diatas semuanya Hak Milik Neddy Nadia Najib